Πέμπτη (6/10/2022)

1η ώρα

Λατινικά (Γ τάξη-Ανθρωπιστικών Σπουδών)

1. Εισαγωγή στον μύθο "Ο Ηρακλής στην Ιταλία" με την παρουσίαση σε βιντεοπροβολέα της σχετικής πηγής.



2. Μετάφραση και σύνταξη του κειμένου με την παρουσίαση των σπουδαιότερων συντακτικών και γραμματικών φαινομένων.




3. Αξιολόγηση των μαθητών στα γραμματικά φαινόμενα της ενότητας με τη διενέργεια on line σταυρόλεξου.




Προετοιμασία των μαθητών για την επικείμενη διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου στο Φόδελε

1. Προβολή σχετικού ντοκιμαντέρ για τη ζωή και το έργο του μεγάλου καλλιτέχνη.





2. Χωρισμός των μαθητών σε ομάδες και αξιολόγηση των γνώσεων σχετικά με τη ζωή και το έργο του ζωγράφου με το κουίζ.



Ολοκλήρωση μαθήματος με ερωτήσεις στους εταίρους από τους μαθητές σχετικά με το σχολείο τους στη Βαλένθια και συζήτηση για ομοιότητες και διαφορές στο πρόγραμμα σπουδών.




2η ώρα

Χημεία (Α τάξη)

Δομικά σωματίδια της ύλης.

1. Ανάκληση προϋπάρχουσων ιδεών των μαθητών για τα δομικά σωματίδια της ύλης με συζήτηση.

2. Προβολή στον προτζέκτορα εικόνας για τη δομή του ατόμου και περαιτέρω συζήτηση.

3. Παρουσίαση αναπαράστασης μορίων με μοριακά μοντέλα ώστε να συσχετιστούν τα μόρια με τα άτομα.

4. Προβολή στον προτζέκτορα και διαμοιρασμός στους μαθητές, σε έντυπη μορφή, ενός εννοιολογικού χάρτη με τα δομικά σωματίδια της ύλης, τις σχέσεις μεταξύ τους και τα χαρακτηριστικά τους.

5. Εφαρμογή της νέας γνώσης με διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης από το “University of Colorado Boulder”, για τη δομή των ατόμων και των ιόντων: https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_en.html

6. Επίλυση 2 αντίστοιχων ασκήσεων από το σχολικό βιβλίο.












3η ώρα

Όμιλος για θεατρικό παιχνίδι

Στόχοι: γνωριμία μαθητών, δημιουργία ομάδας, καλλιέργεια κλίματος συνεργασίας και σεβασμού, εξοικείωση με τη θεατρική τέχνη.

  1. Τέλειος Κύκλος.
  2. Παιχνίδι με αντικείμενο-ονόματα –ιστορία με αντικείμενο.
  3. Περπατήματα στον χώρο σε συνθήκες (κρύο, ζέστη, χαρά, λύπη).
  4. Χωρισμός σε ομάδες με ένωση μελών του σώματος (π.χ. δυο αγκώνες μαζί κλπ).
  5. Παγωμένες εικόνες σε ομάδες (πύργος του Άιφελ, της Πίζας, τρένο, αεροπλάνο).
  6. Ελεύθερη κίνηση στον χώρο με τον ρυθμό της μουσικής.
  7. Σχηματισμός ομαδικής εικόνας με την τεχνική ένας τη φορά με συνθήκη που δόθηκε το «διάλειμμα».
  8. Μουσείο καθηγητών μαθητών…τα αγάλματα ζωντανεύουν!
  9. Τέλειος κύκλος - Άσκηση αποφόρτισης Ξεφουσκώνω σαν μπαλόνι και χαιρετισμός ομάδας.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.